Serwis Pomoc Dziecku

Strona główna » Jak korzystać z serwisu?

Jak korzystać z informacji zawartych w ofercie placówki ?

  • Zajęcia plastyczne w Zespole Szkół Specjalnych nr 85

Opis oferty jest ujednoliconym formularzem złożonym z sześciu pól kompozycyjnych.

1. Nazwa i dane teleadresowe jednostki (ew. logo tej jednostki).

2. Teren  działania jednostki; informuje, czy oferta placówki skierowana jest do wszystkich mieszkańców m. st. Warszawy czy do mieszkańców danej dzielnicy.

3. Lista przyporządkowanych ofercie słów kluczowych i ich zindywidualizowane opisy.

4. Opis oferty jednostki; zawiera ogólne informacje o charakterze placówki, jej zadaniach i formach pracy.

5. Kadra; informacje o specjalistach pracujących w placówce.

6. Godziny pracy, zapisy, dojazd.

System nawigacji ( lewa strona,  Menu)  - przenosi bezpośrednio do miejsca szukanego  w opisie placówki.

Drukuj | Wyślij znajomym | Zgłoś błąd w artykule
Autor wiadomości: Małgorzata Paprotny | Data: 2010-01-04 16:00
Ilość wyświetleń 1851
Pokrewne (tag): serwis, opis oferty, formularz, menu,

Copyright @ 2010 Urząd m.st. Warszawy Biuro Edukacji i Poradnia TOP

Administrator: mail | Archiwum | Mapa serwisu